DeepText este cel mai recent robot dotat cu inteligență artificală de la Facebook, care va putea înțelege despre ce este vorba într-un status și îl va arăta persoanelor interesate de acel subiect, ar putea distinge între „Am nevoie de un taxi” și „Am coborât dintr-un taxi”, fie ar putea înțelege că vreți să vindeți ceva și va formata automat detaliile. Acestea ar fi unele din principalele aptitudini ale noii tehnologii, scrie TechCrunch.
Viitorul robot cu inteligență artificială DeepText poate analiza mesajele din 20 de limbi cu o acuratețe „aproape umană”, notează Engadget.
Rețeaua de socializare vrea să implementeze acest sistem, care poate analiza zeci de mii de postări pe secundă, cât de curând, scrie Digi 24.
Ce înseamnă acest lucru pentru utilizatorul obșnuit? Compania va putea să indentifice ce scrieți într-o postare, în mesaje, în completarea profilului ori pe alte pagini, toate acestea pentru a oferi sugestii mai bune și alte opțiuni utile.
De exemplu, dacă aveți nevoie de un taxi sau să fiți luat de un cineva dintr-un anumit loc, Facebook vă poate recomanda un anumit serviciu precum Uber sau Lyft.
Cheia acestui nou serviciu este să distingă între argouri, jargoane și alte utilizări ale limbajului, care pot deseori să pună probleme inteligenței artificiale.
Facebook vrea prin această tehnologie să categorisească mai bine postările imediat ce sunt create, dar și să detecteze și să filtreze conținutul malițios, rasist sau care incită la ură.
Potrivit companiei, inteligența artificială deja găsește mai multe fotografii care pot fi ofensatoare decât oamenii. Cu toate acestea, noua tehnologie are și implicații în ceea ce privește intimitatea utilizatorilor.
Facebook va afișa un avertisment pentru folosirea de module tip „cookie” pentru utilizatorii de internet europeni, indiferent dacă au cont sau nu pe rețeaua de socializare, după ce reprezentanții companiei au anunțat joi că vor extinde rețeaua de reclame, potrivit The Verge.