Metodele convenționale sau tradiționale de tipografie și tipărire offset, care au fost o alegere populară a marilor companii cu ani în urmă, au fost acum depășite de print digital. Acest lucru se datorează modului viabil din punct de vedere economic de print digital în producerea de tiraje mici. De fapt, acesta este acum tipul de imprimare cel mai folosit atât de corporațiile mici, cât și de cele mari pentru materialele lor de marketing.
Costuri reduse
Există multe avantaje ale imprimării digitale. Unul dintre acestea este reducerea costurilor de imprimare. Imprimarea offset este destul de costisitoare în comparație cu print digital. Acest lucru se datorează faptului că imprimarea offset implică taxe de configurare și plăci care trebuie realizate. Pe de altă parte, imprimarea digitală nu necesită taxe de configurare. Prin urmare, există o reducere mare a costurilor, în special pentru cerințele de imprimare cu volum mic. Materialele de marketing, cum ar fi pliante sau broșuri, formulare de afaceri și carduri, pot fi acum tipărite digital, cu economii substanțiale.
Imprimări mai rapide
Cu pașii simplificați și reduși în imprimarea digitală, comenzile dvs pot fi produse mai repede. Imprimarea digitală nu trebuie să treacă prin procesul de configurare care este necesar în imprimarea offset. Acest lucru este valabil mai ales că majoritatea lucrărilor de tipărire solicitate de companii sunt de volumul sau cantitatea de vânzare cu amănuntul care va solicita un preț mai mare dacă se face în mod tradițional.
Calitate superioară
Alegând print digital, nu veţi avea probleme cu privire la calitatea tipăririi. Culorile vor fi la fel de grozave și vibrante pe cât le doriți. Liniile vor fi mai clare, iar nuanțele controlabile în măsura în care doriți să apară. În plus, calitatea tipăririi este păstrată în mod constant pe tot parcursul procesului de tipărire, de la prima tipărire până la ultima.
Flexibilitatea imprimării
Majoritatea cerințelor de tipărire ale întreprinderilor mici și mari sunt destinate marketingului. De cele mai multe ori, aceste materiale trebuie personalizate pentru a le face adaptabile la piața țintă dorită. Prin urmare, imprimarea digitală pe termen scurt este necesară pentru întreprinderi. Acest lucru ar fi dificil de manipulat de metodele tradiționale. Cu print digital, personalizarea este foarte posibilă și fezabilă.
Mai multe opțiuni în alegerea materialelor
Întrucât print digital este o formă de imprimare fără contact (nu folosește plăci), designerii pot deveni și mai creativi cu o gamă complet nouă de opțiuni în materialele disponibile. Hârtia, țesătura sau chiar ceramică care sunt tipărite nu intră de fapt în contact decât cu o mică parte din mecanismul de imprimare. Prin urmare, materialele nu trebuie ținute la locul lor atât de riguros. Țesăturile delicate și hârtia extrem de subțire pot rezista procesului de print digital, în timp ce cu metodele analogice vechi nu ar fi rezistat sub o manipulare mai dură.
Contact cu echipa Global Print:
– office@globalprint.ro
– 0755.808.909
– Șoseaua Progresului nr. 51, București.
– https://www.tipografia-global-print.ro/ și
– https://largeformat.globalprint.ro/