Ei bine, nu chiar tot timpul, dar s-a întâmplat pentru o zi în New York. Nestle a lansat un nou produs printr-o campanie inedită. Clienții cafenelei au fost serviți de către actori care nu purtau nimic altceva decât vopsea pentru corp.
”A fost un pop-up de o zi și a fost complet nou și pentru noi!”, a declarat Codie Richards, marketing manager al Nestle. Creatorii campaniei și-au dorit să transmită faptul că frișca pe care o folosesc în cafea cei de la Nestle este surprinzător de naturală. Și ce ar putea fi mai natural decât un trup dezbrăcat, în toată splendoarea lui?
În afară de angajații care au servit cafea clienților, și alți actori au stat dezbrăcați la mese. Nestle și agenția 360i au filmat întreaga zi și astfel au conceput un clip de un minut și jumătate care între timp a devenit viral. Clipul a fost uploadat pe toate canalele de social media și urmează să ruleze pănâ în septembrie. Totodată, echipa a folosit hashtag-ul #NaturalBlissCafé pentru a comunica digital cât mai eficient cu consumatorii.