Compania indiană de băuturi, Paper Boat, a venit cu o campanie extrem de frumoasă și utilă, care se adresează atât copiilor mari, cât și celor mici.
Tot ce trebuie să faci este să construiești o barcă de hârtie pe care să o lansezi în cea mai apropiată apă, apoi să faci o poză pe care să o urci pe Instagram cu hashtag-ul #FloatABoat, iar compania de băuturi PaperBoat va contribui cu 20 de rupii indiene (aprox. 1,3 lei) la educația copiilor din India.
Compania desfășoară acest proiect în parteneriat cu Parivaar, un ONG din Bengalul de Vest al cărui obiectiv este dezvoltarea și ajutarea copiilor care nu avut un start în viață tocmai fericit. Activitatea Parivaar se concentrează cu precădere asupra exploatării și traficului de copii.
”Campania noastră a fost în mod deliberat promovată în mediul digital, cu accent pe social media, pentru a fi ușor pentru oricine să participe. Oricine, de oriunde, doar cu o bucată de hârtie, poate să participe”, a spus Neeraj Kakkar, fondator și CEO al Paper Boat.
Cu cât mai mulți oameni participă la campania Paper Boat, cu atât se măresc șansele copiilor din India de a avea șansa la o viață și o educație mai bună.